WHAT WE NEED ON A SUNDAY…

Inspiration.



Hei på dere! Haha, jeg sliter alltid mer med bloggingen på søndager, da skjer jo det ekstra lite, og det blir derfor enda mindre å blogge om. Eller, det går jo selvfølgelig an å finne på spennende ting på søndager, men ofte foretrekker jeg å bare slappe av og holde meg inne. Det har jeg gjort i dag, med unntak av en liten fjelltur for å få frisk luft. Det lille fjellet jeg har snakket om før er perfekt for meg som egentlig ikke er så glad i fjellturer og foretrekker treningssenter. De siste månedene har faktisk jogging vært mye mer fristende enn styrketrening, mens tidligere har det vært totalt motsatt. Nå er det veldig lenge siden jeg har trent skikkelig styrke, rett og slett fordi jeg ikke har følt for det. Jeg føler jeg har et mye mer avslappet forhold til trening og nå trener jeg rett og slett det jeg føler for den dagen. Okei, nå sporet jeg helt av fra det innlegget egentlig skulle handle om, er det mulig…

Ovenfor er noen herlige bilder jeg fant på weheartit. Noen som vet hvor jeg kan få tak i et sånt tutu-skjørt? Det er SÅ pent! Jeg så at weheartit hadde fått noen oppdateringer, blant annet at man kunne krysse av hvilke “kategorier” du vil se bilder av, og det likte jeg veldig godt!

– Hva syns dere om bildene?

5 kommentarer

Siste innlegg