SNAPSHOTS FROM MY PHONE

Oppskriften på en perfekt sommerdag: Sol og softis! Elsker softis med surt jordbærstrø, det er det beste.

Favoritten: kjeks med brie og druer, det er SÅ godt! Kunne levd på dette.

Her om dagen da jeg kom hjem fra jobb sto Stella ute og hoppet i sølepytter (hun elsker det), og da jeg parkerte bilen bare åpnet hun døra og satt seg inn, haha. Så fortalte vi litt om hvordan dagen vår hadde vært, hehe.

Typisk søndagskos (eller hverdagskos for den saks skyld, hehe). Jeg begynte å se Sex and the City på nytt her om dagen, det var så kjedelig å ikke ha en serie jeg kunne sette på hvis jeg har lite å gjøre på. Det er liksom en serie jeg bare kan ha på i bakgrunnen også, jeg har jo sett alle episodene før uansett.

Jeg tar ofte bilder med telefonen, men det er sjeldent jeg deler de her, om ikke det er Instagram-bilder. Tenkte derfor det kunne være greit å dele noen nå, det er vel greit med telefonbilder av og til? Om lyset er bra så blir jo det veldig bra bilder med iPhone også! Vel, nå er det leggetid for meg, jeg blir helt utslått av 12-20 vaktene. Jeg skal jo tidlig opp for å ta flyet til Oslo i morgen, så jeg trenger søvn. Jeg er der hele dagen, så da kommer det et forhåndsskrevet innlegg! Håper alle har det fint ♥

– Hva syns dere om bildene?

6 kommentarer

Siste innlegg