THREE PRETTY HAIRSTYLES

En liten funfact om meg: Jeg eeelsker å prøve ut nye hårfrisyrer, men som regel ender jeg bare opp med håret kjedelig rett ned eller i en vanlig hestehale. På Pinterest har jeg funnet utrolig mange tutorials til ulike hårfrisyrer, og de tre nedenfor er noen av mine favoritter. Bildene ble dessverre i dårlig kvalitet da jeg lastet de opp, men dere kan se de på min Pinterest her. Der finner dere også linken/kilden til hvor de kommer fra. Jeg liker spesielt godt den dere ser helt til venstre, den er jo helt nydelig. I tillegg ser den veldig avansert ut, men etter hvert som jeg gikk gjennom trinn for trinn så tror jeg faktisk jeg kan få det til.

 

– Hva syns dere om frisyrene?

5 kommentarer
    1. Så mange fine frisyrer! 🙂 Jeg har en forkjærlighet til fletter, det er så mange fine varianter! <3 Jeg synes Elsa fletten var absolutt finest ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg