FISHTAIL BRAID


TGIF, dere! Wow, denne uken har faktisk gått sinnsykt fort, kan ikke tro at det er fredag allerede. Jeg har jo faktisk hatt fri i dag også, det har vært deilig med et par dager med full avslapping nå. Jeg føler jeg har brukt de effektivt fordi jeg har klart å få en grei kontroll over ting, som for eksempel New York og studiene, og da klarer jeg å slappe av mye lettere og jeg er mye mindre stressa. Jeg gleder meg også til dagsturen til Oslo neste uke, det er så godt å komme seg litt vekk herfra, selvom det bare er én liten dag.

I dag ville jeg få bort håret fra ansiktet, så da ble det en fiskebensflette, det er sååå fint! Det er første gang jeg har flettet det med litt og litt hår fra toppen av hodet (pleier bare å gjøre det med den vanlige fletten), men det gikk veldig bra. Fant forresten ut at jeg er tom for batteri på den trådløse utløseren til kameraet mitt, så jeg måtte prøve og feile med fokusen denne gangen. Jeg får dra neste uke og kjøpe flere, jeg klarer meg faktisk ikke uten kamerautløseren, haha.

– Hva syns dere om fletten?

9 kommentarer

Siste innlegg