NEW YORK BUCKET LIST

Jeg fant ut at jeg må jo faktisk lage en Bucket List med ting jeg skal gjøre i løpet av årene i New York, og da er jo det perfekt å skrive det her, så kan jeg se tilbake på det! Jeg kommer for min egen del til å oppdatere listen etter hvert som jeg kommer på ting, og jeg tenker å for eksempel skrive et oppdaterings-innlegg når skoleåret er over, for å se hva jeg har gjort innen den tid. Takk til mine roomies som hjalp meg å komme på ting, og som dere ser så skal vi selvfølgelig være litt turister, det må jo til der borte! Føler at jeg kommer til å komme på nye ting med en gang dette innlegget er ferdigskrevet, for jeg ble nemlig helt blank når jeg faktisk skulle sette meg ned å skrive. Er ikke det typisk vel? Her er hvertfall det jeg/vi har hittil:

– Maaange joggeturer i Central Park.

– Ice-skating på Rockefeller

– Se en Broadway-musikal jeg faktisk ikke sovner av. (Det skjedde sist gang…)

– Piknik i Central Park

– Se flere konserter (Én er allerede kjøpt billetter til, yey!!)

– Besøke The Carrie steps. (Sex and the City referanse hehe)

– Spise lunsj på The Met Steps. (Gossip Girl referanse)

– Shoppe i Bushwick og Williamsburg

– Besøke Magnolia Bakery (kan tenke meg dette blir flere ganger, ja)

– Bloomingdale’s og Barney’s.

– Empire State Building, the highline, Brooklyn Bridge, Statue of Liberty.

– NEW YEAR’S EVE, såklart!

Bilde herfra.

Noen som kan komme på flere ting vi må gjøre der borte?

 

9 kommentarer

Siste innlegg