FAVORITTER

Favorittsang:
Ariana Grande – Break Free feat. Zedd

Favorittantrekk:

Favorittapp:
Obsessed! Dét og Yatzy World, så legg til Malindh om dere også spiller Yatzy, hehe.

Favorittserie:
Jobber med å oppdatere meg på de siste episodene av Keeping up with the Kardashians for tiden, og det er stort sett det jeg ser på, bortsett fra når det kommer nye episoder av Pretty Little Liars og Young and Hungry. Young and Hungry er en ny serie som jeg digger, syns det er så greit med serier med 20-mins episoder. Veldig greit om man har litt tid til overs!

Favorittblogg:
Eirín Kristiansen sin blogg er nok min store favoritt for tiden, selv om jeg har mange andre favoritter også. Bloggen hennes er veldig inspirerende og hun kommer ofte med tips jeg syns er nyttige. Jeg liker også å bla tilbake i arkivet til da hun var i New York, og se om jeg plukker opp noen tips til jeg selv skal bo der.

Dette er noen av mine favoritter for tiden, kunne ikke komme på flere kategorier, så om dere har tips til flere kategorier dere vil se, så er det bare å kommentere. Så kan jeg samle opp litt til nytt innlegg om noen uker!

Nå må jeg faktisk legge meg, i morgen er det tidlig opp på jobb. Jeg hadde senvakt i dag, så det føles nesten ut som om jeg bare er hjemme for å sove og spise før jeg skal på jobb igjen. Det blir jo nesten sånn, men det går fint. Jeg er hvertfall ferdig tidlig i morgen, og da blir det deilig å få litt tid til bloggen og andre ting igjen også.

– Fortell om noen av deres favoritter for tiden! Enten én eller flere ♥

7 kommentarer

Siste innlegg