A BIKINI KIND OF DAY



I dag har jeg vandret rundt i bikinien både ute og inne fordi det rett og slett har vært altfor varmt, både ute og inne. Det blir nemlig minst like varmt inne, og noe mer enn bikini blir nærmest umulig å ha på seg. Jeg utførte en liten treningsøkt ute og trodde jeg skulle besvime etterpå. Varmt. Det har vært en dag der lite har blitt gjort, akkurat slik søndager skal være. Nå skal kroppen dusjes og pleies, så er jeg nok klar for en ny uke med mer jobb som skal gjennomføres. I hodet mitt for tiden er det nedtellingen til New York som tar over, som nå er under to måneder til. Forrige torsdag bestilte jeg og mine to roomies flybilletter, så nå skjer det virkelig.

– Hva har dere vandret rundt i i dag? (Det vil si: hva har dere hatt på dere, hehe)

8 kommentarer
    1. Så herlig med slikt vær! Selv om det kan bli tungt i lengden, så bør vi jo ikke klage 😉 Du er flink som gjennomførte en treningsøkt. Jeg gjorde det samme her om dagen, og da viste gradestokken 35 i skyggen. Varmt!

    2. Gleder meg utrolig til å følge bloggen din når du skal til newyork 🙂 har tenkt til å ta samme studier selv. Lurte på hvordan du fant deg roommates osv? 🙂 kan du eventuelt ta en spørsmålsrunde eller lignende om dette?

    3. Ida Andreassen: Så bra! Jeg skal studere via IBS, som ordner bolig første semesteret, og siden det er to andre norske jenter som også skal det så plasserte de oss sammen. Veldig greit å slippe å lete selv! Jeg har planer om en spørsmålsrunde ja, så får dere svar på alt dere lurer på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg