INSTALATELY #10


@malindh.


Wow, noen må bli flinkere instagrammer/blogger, hehe. Har ikke vært super-aktiv på Instagram de siste ukene, og jeg ser jeg må bli flinkere på å dele telefon-bilder også, og ikke bare kamerabilder. Det blir jo på en måte litt mer personlig, eller hva jeg skal si, med bilder fra telefonen. Skal notere det i hodet og bli flinkere på det nå.

Ellers, god tirsdagskveld! Jeg er utrolig sliten nå, som også vises igjen i dagens blogging. Det er ikke alltid like lett å skulle bruke mye tid på bloggingen i kombinasjon med 8-timersvakter på jobb, og være sosial. Derfor blir det nok litt så som så, men jeg får heller prøve å utnytte fridagene litt bedre. Forresten, det er vel ikke bare jeg som blir utrooolig sløv av dette varme været? Man blir liksom helt slått ut og vil bare ligge og gjøre ingenting, helst ute i solen. Luksusproblem, haha.

– Hva gjør dere for tiden? Blir dere også sløv av solen?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg