RISE AND SHINE



Goooood morgen! Er dere klare for en ny uke? Det er jeg, og min startet allerede for noen timer siden, for nå er jeg på jobb! Klokken 6 er jeg ferdig i dag, så kaaanskje jeg får med meg litt sol da? Vi satser på det, den er jo her til langt på kveld. Jeg kjenner et lite savn etter gårsdagen, den var jo så herlig! Men nå får jeg heller se frem til fridag på torsdag, da satser jeg på å få mer farge på kroppen. Det er jo meldt sol og sommer hele uka, så jeg skal benytte meg når jeg kan! Det håper jeg dere også gjør, og at dere får en fin start på uka idag ♥

– Hva er deres planer for dagen?

3 kommentarer
    1. Ida Andreassen: Det er det! Jeg kjøpte den i London, så den var litt dyrere, men jeg husker ikke helt hva jeg betalte for den. På nettsiden står det at den koster rundt 50 dollar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg