BEHIND THE SCENES




Litt behind the scenes bilder fra igår, vi fikk nemlig “publikum” under shooten, hehe. Blir så fascinert hver gang det er cruiseskip i byen, jeg har sååå lyst inn på skipet og se! Jeg er vel ikke den eneste? Synd det ikke er lov, jeg kunne godt tenkt meg en liten tour der inne, kan tenke meg det ser fantastisk ut! Shooten gikk iallefall bra, så nå skal jeg jobbe litt med bildene som dere får se snart. Det var forresten Sara som fotograferte, hun er min “go to” fotograf om jeg trenger bilder, hehe.

Kroppen min er helt død nå, det tar virkelig på med jobb nesten hele dagen. Jeg må få meg en god natts søvn hvertfall, for det plutselig jobb på meg i morgen tidlig også. Etter jobb i morgen drar jeg til mormor og morfar der jeg skal være i helgen, gleder meg veldig til det! Når jeg først har fri noen dager vil jeg benytte tiden best mulig, det er noe jeg tenker mer over nå før jeg drar til New York, jeg vil jo tilbringe mest mulig tid med familie og venner. Jeg kom forresten på nå at det ikke ble noen “throwback thursday” i dag, siden jeg rett og slett ikke har hatt tid, så da får det heller vente til neste uke igjen!

– Hva har dere gjort i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg