MY NEW FAVORITE







Dere som bor i Oslo eller i nærheten – ANER dere hvor heldige dere er som har denne fantastiske butikken tilgjengelig? Jeg har aldri sett noe så perfekt før og det er faktisk ikke en overdrivelse. Jeg så ikke ett eneste plagg som jeg tenkte var stygt eller jeg ikke kunne tenkt meg å bruke, det er jo ikke normalt? Er butikken skapt for meg liksom – er det himmelen? Jeg tror faktisk det, for hjertet mitt var i sorg da jeg kun kom ut av butikken med ett plagg fordi jeg faktisk ikke kan bruke mer penger. Som en trøst er Brandy Melville heldigvis en veldig vanlig butikk i USA, og også mye billigere.

Butikken ligger i slutten av Bogstadveien, det vil si om du kommer fra retning Majorstua. Du vil definitivt ikke angre, selvom lommeboka di kanskje vil det… Skulle jo nesten trodd, med all positiviteten i dette innlegget, at det er sponset. Haha – I WISH! Jeg er nok rett og slett bare håpløst forelsket…

– Har dere sjekket ut butikken?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg