SUNDAY SNAPS



Hei dere! Har dere en fin søndag hittil? Nå er den vel egentlig snart over, og jeg har ikke vært såå effektiv som jeg hadde planlagt. Men det viktigste er at jeg får gjort det jeg skulle før jeg drar i morgen, og det går jo fint. Det jeg skal i Oslo er forresten New York-relaterte ting, som jeg kan skrive mer om senere når jeg skriver om hele denne prosessen. Jeg skal altså være i Oslo frem til tirsdagskveld, og jeg tenker mobilblogging får holde når jeg er der. Jeg drar til Oslo sammen med Vilde, så hun kommer snart bort og så tar vi fly tidlig i morgen. Det kan bli interessant å skulle stå opp så tidlig, men det må vel bare til. Jeg gleder meg iallefall til å få et par dager i hovedstaden, det er jo tross alt den eneste lille miniferien jeg får nå i sommer og før jeg drar. Jeg regner det som en liten miniferie siden vi skal bo på hotell osv og siden det er den eneste reisen i sommer, så da bare kaller jeg det ferie, hehe.

Senere i sommer kommer jeg sikkert til å ha en spørsmålsrunde angående New York og prosessen osv, og kanskje også en generell spørsmålsrunde siden det sikkert er snart to år siden jeg har hatt det. Jeg tenker iallefall det kan være greit å ha en om New York siden dere kanskje har noe spørsmål om feks søknadsprosessen, hvorfor jeg vil studere der og hva jeg skal studere. Men det får vi ta senere, sommeren er lang!

– Hva har dere gjort i dag?

5 kommentarer

Siste innlegg