“RENEWING” MY HAIR

Det ble en litt ufrivillig bloggfri dag igår, jeg fikk nemlig skikkelig hodepine på jobb og den fortsatte resten av dagen. Ikke så gøy akkurat, vet ikke om jeg var underernært eller hva det var, men det er iallefall over idag.


I dag var jeg jo endelig hos frisøren igjen! Ovenfor ser dere en liten del av salongen til Hair Fashion, elsker detaljene. Det var iallefall veldig deilig å få frisket opp håret igjen, nå er brunfargen riktig igjen, og jeg har også mer blondt i håret – akkurat sånn jeg vil ha det! Lurer litt på hva jeg skal gjøre med frisør i New York, jeg skulle jo helst bare hatt med meg frisøren jeg har nå, haha. Nedenfor ser dere hvertfall hvordan håret mitt ser ut nå:



Har ikke det beste fotolyset i dag, måtte plassere meg i skyggen pga. sterk sol. Men dere ser håret mitt greit nok iallefall. Jeg skulle egentlig ta bilder til ny header også, men det får vente til en dag med litt bedre lys ute.

– Hva syns dere?

6 kommentarer

Siste innlegg