SUNDAY




God søndag! Jeg elsker denne dagen, mye fordi vi ikke trenger noen unnskyldning for å gjøre absolutt ingenting. Sånne dager trenger vi gjerne på slutten av uka, min dag har hvertfall ikke vært særlig meningsfull hittil. Jeg våknet iallefall helt uthvilt i dag, og siden har jeg egentlig bare sett Gossip Girl. Jeg kom hjem ganske tidlig i går kveld, jeg var ikke særlig gira på å stå ute i kulde og regn og se på bålet, så da de andre dro dit, kjørte jeg heller hjem og så på livestreamen av bålet. Haha ja, det blir streamet hvert år, med tanke på at det er såpass stort.

Nå må jeg ordne meg, vi skal nemlig ut å spise etterpå og endelig feire at vi er ferdig med 13 års skolegang! Jeg har jo vært klar for å feire i to uker nå, men vi lovte hverandre å vente med noe som helst feiring til alle var ferdig, så da tar vi det nå. Gleder meg til god mat og gode venner ♥

– Hva liker dere best å gjøre på søndager?

9 kommentarer

Siste innlegg