BARNDOMSMINNE


I dag har jeg spist rabarbra med sukker – snakker vi barndomsminner eller? Husker det var noe av det beste jeg fikk om sommeren da jeg var mindre, rabarbra plukket fra hagen sammen med en skål med sukker som jeg kunne dyppe den i.

Jeg vet egentlig ikke hvor tiden har blitt av i dag, for jeg har faktisk ikke gjort noe særlig, men tiden har gått så fort! Det har vært såå deilig å bare ta det helt med ro uten noen planer, det har vel nesten føltes ut som en søndag. I kveld derimot har jeg planer om å få med meg det store St. Hans-bålet som tennes her hvert år. For fire år siden ble jo det verdensrekord her med verdens høyeste bål, 40 meter høyt. Det er jo ganske kult da! Bare søk opp verdens høyeste bål, så får dere se, hehe.


Håper alle får en fiin kveld, hva enn dere skal!

– Hva er deres planer for kvelden?

6 kommentarer

Siste innlegg