HELLO, NEW YORK


Heihei! Som vanlig er det lenge siden sist, hehe. Nå har jeg ett par dager fri så jeg tenkte det var på tide å komme med noen innlegg. Vel, jeg kan vel egentlig bare gå rett på sak, det har nemlig skjedd litt forskjellig siden sist. Jeg skal flytte til New York! Føles ganske uvirkelig å skrive det, men om fem måneder flytter jeg faktisk til New York. Alene. For å studere. Jepp, i går fikk jeg beskjed om at jeg har kommet inn, så til høsten skal jeg studere mote, nærmere bestemt moterelatert markedsføring og ledelse! Dette er så sykt, jeg er så spent og jeg gleder meg til å studere det jeg vil mest. I en av verdens mest fantastiske byer. Shit. Dette er drømmen min, og nå følger jeg den.

– Er dere klare for å følge bloggen min fra New York eller?? Om dere har spørsmål er det bare å stille i kommentarfeltet! Kommer til å blogge litt mer om det gjennom disse månedene også.

9 kommentarer

Siste innlegg