COMEBACK


Wow, tenk at det er én måned siden sist gang jeg skrev et innlegg. Kan ikke huske sist jeg hadde en så lang pause, men sånn er det tydeligvis å gå tredjeåret… Nå er jeg faktisk endelig ferdig med særemne, som har vært den største grunnen til mitt lange fravær. Særemnet har hengt over meg hele dette skoleåret, og nå er jeg faktisk ferdig og kan senke skuldrene litt. Det er så deilig å tenke på. Jeg har ikke hatt tid til noe annet enn skolearbeid den siste måneden omtrent, jeg har ikke rukket å tenke noe særlig over at jeg har en blogg engang. Men nå merker jeg virkelig hvor mye jeg har savnet det, det har jo tross alt vært en stor del av meg i over 4 år nå.

Nå er det på tide at jeg begynner å tørke støvet av kameraet mitt og kommer tilbake i gamle bloggrutiner igjen. Det hadde forsåvidt hjulpet litt om denne stormen og regnværet hadde gitt seg da, dagslyset varer jo så mye lenger nå! Fordelen med å gå så lenge uten å blogge er jo at jeg, til tross for at jeg har vært utrolig opptatt, har en god del idéer til hva jeg skal blogge om. Blant annet månedens inspo som jeg skulle vær så flink å følge, men som ble litt vanskelig når jeg ikke hadde tid. Nå er jeg iallefall skikkelig gira på å være tilbake. Dette SKAL være et sterkt comeback!

– Har dere det bra? Om det fortsatt er noen som leser bloggen min? Haha…

13 kommentarer

Siste innlegg