HEART SUNDAYS


God søndagskveld! (Hvorfor skriver jeg det når jeg faktisk aldri sier det…) Har dere hatt en fin søndag? Det har iallefall jeg og det slår aldri feil siden jeg elsker søndager! Jeg syns det er så deilig at butikkene er stengt og at man kan gjøre nesten akkurat hva man føler for. Jeg har hvertfall slappet av veldig mye, ladet opp til ny uke, gjort ferdig noe skolearbeid, kost meg med familien, trent, og i kveld sett premieren av Bloggerne. Det har sikkert mange av dere også? Jeg for min del likte serien, men så er jo jeg veeeldig glad i realityserier/dokuserier også da, så jeg var ikke sjokkert, hehe.

Nå skal jeg snart legge meg og så er jeg veldig klar for å starte uken med cardio-økt i morgen tidlig før skolen. Jeg elsker faktisk mandager nå, utrolig nok haha, så jeg gleder meg til i morgen og til uken som kommer. Er overbevist om at uken blir bra, woho!

– Så dere Bloggerne i kveld? Hva syns dere om serien?

14 kommentarer

Siste innlegg