GREY WITH SOME FLOWERS


Genser Bik Bok
Cardigan Cubus
Bukse Topshop


Dagens! Ble bare noen kjappe bilder i speilet fordi jeg måtte rekke trening. Hadde forsåvidt ingen hast egentlig, men liker å dra ganske snart etter jeg er ferdig med skolen, og det viste seg å være ganske smart! Januar er jo desidert den travleste måneden på treningssentre da alle med nyttårsforsetter skal prøve ut treningen. Allerede klokken 3 i dag var det veldig mange folk der, men da var jeg heldigvis ferdig med styrketreningen og hadde bare igjen litt løping og tøying. Som oftest er det ganske lite folk og behagelig når jeg er der de dagene jeg slutter tidlig, men det må jeg bare være forberedt på at det ikke er denne måneden. Men det går fint, bare jeg får gjort mitt er det greit!

Fikk unnagjort litt skolearbeid tidligere, så det var veldig deilig å bli ferdig med. Nå skal jeg baaaare slappe av resten av kvelden og det er så deilig. Fant ut at Grey’s Anatomy endelig begynner på igjen i dag også, så det gleder jeg meg veldig til! Det er en av de få seriene jeg MÅ se på tv og ikke nettet, så jeg har ventet lenge på dette, haha.

– Hva syns dere om antrekket?

16 kommentarer

Siste innlegg