JANUARY INSPO

Tenkte å starte noe nytt på bloggen i år, nemlig månedens inspo.Det vi si at én gang i måneden, mest sannsynlig på begynnelsen, kommer jeg til å legge ut fine og inspirerende bilder jeg har funnet på weheartit, tumblr osv den siste tiden. Jeg blar jo ofte gjennom de sidene og finner mye jeg liker, så hvorfor ikke bare lagre etter hvert og så lage et innlegg om det? Jeg likte iallefall den idéen, og jeg håper det er noe jeg faktisk klarer å gjennomføre hver måned dette året. Hvis jeg glemmer det får dere bare prøve å minne meg på det, haha. Dette er hvertfall inspoen for januar:


Siden det er januar og starten på et nytt år, valgte jeg å fokusere på glede og motivasjon, i tillegg til andre inspirerende bilder. For mange er et nytt år også en ny start, og derfor syns jeg det passet med disse tekstbildene. Måtte iallefall denne måneden, og ikke minst resten av året, bringe glede og gode minner!

– Hva syns dere?

9 kommentarer

Siste innlegg