I DET NYE

GODT NYTTÅR!! Det er så herlig med et nytt år, det er bare noe veldig forfriskende med det. Jeg mener ikke at man trenger et nytt år for å sette seg nye mål eller starte på nytt, det kan man gjøre når som helst. Likevel er det noe med et nytt år som bare gjør noe med meg, det er så motiverende syns jeg. 2013 er et år jeg bare vil legge bak meg, og det har jeg nå gjort. Derfor vil det heller ikke komme noe mimreinnlegg eller noe sånt, rett og slett fordi jeg heller vil holde fokusen på dette nye året vi har startet nå.

Motsier meg selv litt nå, men helt i slutten av 2013 skjedde noe som jeg definitivt syns er verdt nevne i et innlegg:

JEG er faktisk med i Det Nye!! Mamma abbonnerer på Det Nye, og da hun satt og leste den nyeste utgaven, så hun plutselig meg der, haha. Det som var var at man skulle hashtagge et bilde på Instagram av håret sitt, og så skulle redaktørene velge ut favorittene sine, som jeg tydeligvis ble en del av! Hadde helt glemt av at jeg hadde gjort det, og ble så sjokkert og selvfølgelig glad da mamma sendte meg bildet ovenfor da jeg var på vei til søskenbarnet mitt forrige uke. Det er bare så utrolig at jeg faktisk er med i Norges største motemagasin! Æææææ.

– Har dere opplevd noe lignende? Håper alle hadde en fin slutt på 2013 og en fin start på 2014!

6 kommentarer

Siste innlegg