MY CHRISTMAS EVE










Så var julaften nok engang over – litt trist, men den kommer jo tilbake neste år uansett. Jeg hadde i alle fall en veldig fin dag med familien, god mat, fine gaver og rett og slett bare kos. Jeg er veldig fornøyd med gavene jeg fikk, og det virker det som at resten av familien også er. Startet dagen ca. halv ni, da fant jeg julestrømpa hengende på døra og gikk opp og så på barnetv. Senere gikk jo det Tre nøtter til Askepott, som jeg mååå få med meg hvert år. Går aldri lei! Vi skulle egentlig i kirken også, men da vi kom dit var det helt fullt, så da dro vi rett og slett hjem igjen, haha. Så senere ble det middag og deretter gaveåpning, etterfulgt av dessert, og så endelig kosebuksa. Det er alltid sååå deilig å kunne ta på seg kosebuksa igjen på julekvelden!

I dag har jeg slappet av endel, bortsett fra da jeg tok meg turen på trening. Treningssenteret jeg er medlem av er nemlig her også, så da dro jeg dit – veldig greit! I morgen tar vi turen hjem igjen, så i kveld skal jeg være med søskenbarn. Det blir koselig! Håper dere også har det fint ♥

– Hadde dere en fin julaften?

14 kommentarer

Siste innlegg