SIDEN SIST


Hehe hei! Litt av et comeback jeg gjorde med forrige innlegg altså. Neida, men jeg ble faktisk syk dagen etter det innlegget, og var ganske redusert nesten hele resten av uken egentlig. Hvor typisk er det ikke at når man endelig har tid til å slappe av litt etter noen travle uker, DA slår syken ut. Klarte å tvinge meg på skolen og tannlegen (…) fordetom, bare av den grunnen at jeg faktisk ikke kunne gå glipp av noe egentlig. Forrige mandag var jeg endelig i helt bra form igjen og fikk kommet meg tilbake til treningen også! Var kjipere enn jeg trodde å være en uke borte fra treningen haha, men det tok ikke lang tid å få formen på topp igjen, så det var veldig greit!

Ellers, hva har jeg gjort siden sist? Haha, det er egentlig altfor lite.. Skole, jobb, trening og julekos er vel det det går i. I tillegg har jeg vel sånn ca. hver dag tenkt at jeg skulle blogge, men oops så var den dagen også gått. I dag måtte jeg bare komme i gang igjen. Begynne å røre kameraet mitt igjen også kanskje? Savner å ta bilder ute, men nå er det faktisk mørkt hele tiden. Kom ut fra skolen i dag og det var mørkt, så da blir det litt vanskelig. Heldigvis er det bare få dager igjen til solen snur igjen, herlig!

– Har dere fått noe julestemning da? Kun litt over én uke igjen nå dere!!

8 kommentarer

Siste innlegg