HEI FRA MEG

Skjørt Pull & Bear
Cardigan Cubus (samme som i forrige innlegg omg!!)
Knestrømper Cubus


Neimen hei! Må si det føltes godt å trykke på innlegg-knappen igjen nå. For ja, nå har jo det gått 13 dager siden forrige innlegg. Shit. Vel, beklager, men jeg går siste året på videregående, just saying, haha. Her går det i prøve etter prøve og innlevering etter innlevering. Har rett og slett vært veldig opptatt med både skole, jobb og andre ting. Denne uken er heldigvis litt kortere siden jeg har fri på fredag, og i morgen etter historieprøven kan jeg ta det litt roligere. DET blir godt det. Til tross for skolen har jeg det veldig bra ellers og føler jeg har en fin rutine med treningen, kostholdet og til og med søvn. Nå sover jeg 8 timer hver natt, og det er såå deilig! Da føler jeg meg faktisk uthvilt når alarmen går rett over klokken 6 om morgenen.

Jeg er derfor nå klar for å komme tilbake på bloggfronten! Prøve å komme med litt antrekk her og der, dessverre mest i speilet sånn som ovenfor, siden jeg ikke har mange andre alternativer i mørketiden. Jaja, 22. desember snur jo solen igjen, og det er jo ikke lenge til! Da går vi mot lysere tider igjen, og det er jo bare helt fantastisk. Syns det går ganske fort jeg egentlig! Og dere, på torsdag skal jeg endelig til frisøren igjen og friske opp hårfargen, SOM jeg gleder meg!!

– Har dere hatt mye å gjøre i det siste?

8 kommentarer

Siste innlegg