KAN JEG KALLE DET GALSKAP NÅ?


Såå, det var dette bildet da. 26. april ble det tatt. Jeg hadde vært hos frisøren, ville vise dere resultatet, og la blant annet ut dette bildet. Ikke et spesielt bilde, bare noe jeg har tatt på rommet mitt for å vise håret mitt. Så får jeg plutselig se det på WeHeartIt noen ganger, med linker til Facebook-sider som skriver ting som “Love her hair” og “Like if you want this hair”. Der sitter lille meg foran skjermen og smiler over at noen har “hjertet” bildet mitt, og så får jeg melding på Facebook med screenshot av noen som har lagt det ut på Tumblr og det har 66 000 notes. Altså 66 000 har likt eller delt bildet videre. DET var en syk følelse. Men det stoppet tydeligvis ikke der da:

Det har nå nådd 400 000 notes!! Det er så sykt at det kan ikke beskrives, jeg klarer faktisk ikke å skjønne det. Det er jo liksom bare et bilde av håret mitt. Men åååååh 400 000!! Det begynner å gå mot en halv million det, helt utrolig.

Jeg følte bare jeg måtte lage ett innlegg om det, for dette er en ganske syk oppnåelse. Kan jeg kalle det galskap nå??

22 kommentarer

Siste innlegg