LYKKENS DAG FOR FOTOHJERTET

I dag er virkelig lykkens dag for fotohjertet! Etter noe som føltes som en veldig lang dag på skolen med skriving hele dagen, kan dere tro jeg ble glad da jeg kom hjem til både hentelapp i posten og hentemelding på telefonen. Jeg visste godt hva som hadde kommet, nemlig to ting som kom til å varme fotohjertet. For ja, jeg har fortsatt et lite fotohjerte altså! Dette var det som kom:



Snakker vi verdens søteste polaroid-kamera eller?? Det er virkelig det herligste jeg har sett. Har drømt om å eie et polaroid-kamera i maaange år. Husker godt da jeg var mindre og så det på TV, tenkte på hvor utrolig kult det måtte være å ha et kamera der bildene ble skrevet ut fra kameraet med en gang du tok det. Sluttet forsåvidt aldri å tenke det, hehe! Jeg kjøpte det på eBay, og det ble vel rundt 1000 kr til sammen for kameraet + 100 film. Definitivt verdt det! Skal fylle opp ene veggen på rommet mitt med sånne bilder, hihi.

Og så til det andre som kom i posten i dag:


Nytt objektiv!! Det er sååå lenge siden jeg har invistert i noe til kameraet mitt nå, men dette objektivet har jeg ønsket meg i over ett-kanskje to år nå. Det er et Sigma 30mm f/1.4 og jeg elsker det allerede. Gjør jo så mye for fotomotivasjonen, har bare lyst å ta bilder hele tiden jeg nå! Hadde egentlig tenkt å vente til rett etter jul med å kjøpe det, men har mistanker om at det kommer til å gå opp betraktelig i pris snart utifra researchen jeg har gjort, så derfor kjøpte jeg det nå. Angrer ikke for å si det sånn!

Skulle forresten legge ut dagens antrekk senere, men denne slitne sjela var ikke ment for å stå foran kameraet i dag. Jaja, bedre lykke neste gang! Nå er det i alle fall helg og jeg skal kooooose meg! Det håper jeg dere også gjør

– Har dere noe av det samme?

16 kommentarer

Siste innlegg