TRICK OR TREAT


I dag er det vel kanskje litt mer riktig å si Happy Halloween! Hører barn ute i gaten nå som er klare for å springe fra dør til dør og si “knask eller knep”. Det er så koselig syns jeg, å åpne døren og se de forskjellige kostymene til barna og å dele ut godteri til dem. De blir jo så glad!

I dag har jeg omtrent bare ligget i sengen hele dagen, passet utmerket med Operasjon Dagsverk dagen etter Halloweenfesten. Hadde det forresten veldig gøy i går, møtte jo på kjentfolk overalt, utrolig hyggelig og veldig god stemning! Dro hjem ganske tidlig da, fordi jeg var trøtt, haha. Helt greit egentlig!

Var forresten koselig å lese alle de fine kommentarene deres om kostymet mitt, skal svare på kommentarene senere. I det jeg har publisert dette innlegget skal jeg nemlig ta turen på trening, det kommer til å gjøre godt.

– Feirer dere Halloween i år? Enten med knask eller knep, fest eller noe sånt?

8 kommentarer

Siste innlegg