A LONG VACATION DIDN’T SOUND SO BAD


Denne mandagen varte visst litt lenger enn bare faktisk mandagen. Dette skremmer meg litt fordi det går veldig utover motivasjonen til skole. I går skulle jeg øve til naturfagsprøve, og jeg var bare helt utslitt og klarte ikke konsentrere meg om å faktisk øve. Det som skremmer meg mest av alt er å falle tilbake til vinteren ifjor. Den vinteren som viste meg en helt annen mørketid enn jeg var vant til. Dette er jo veldig personlig, men de gangene jeg har skrevet personlig har jeg merket en liten lettelse etterpå, det hjelper meg liksom litt.

Jeg vil så gjerne at dette skal være en positiv blogg, fordi jeg liker å skrive glade ting, og dele bilder med dere, for dere har alltid så mye positivt å si. Av og til er det bare vanskelig å skulle få frem noe positivt når jeg ikke føler meg sånn. Jeg klarer ikke fremstille meg som lykkelig når jeg ikke er det. Jeg håper at etter jeg har skrevet dette at jeg klarer å gjøre meg litt positiv igjen, at jeg klarer å komme meg gjennom skoledagene uten å med en gang tenke at jeg vil hjem. For hvordan skal jeg komme meg gjennom dette skoleåret om jeg kun tenker sånn? Det går ikke. Jeg må bare prøve. Jeg må prøve å tenke positivt, jeg må prøve å holde motivasjonen oppe. Dette er mitt siste skoleår, jeg må bare. Jeg skal klare det.

Kjære vinter, du skal ikke knekke meg.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg