JUMP



Topp Gina Tricot
Kjole (brukt som skjørt) River Island
Sko Roots, DNA
Smykke Cubus

Goooooood mandag, alle! Har dere det bra? Det håper jeg! Jeg sitter og psyker meg opp til å rydde rommet mitt nå, tingene mine er ikke så organsiert for tiden som jeg skulle ønske de var, og det stresser meg litt. Likevel har jeg bare utsatt det, så nå skal jeg starte når jeg har publisert dette innlegget! Måtte bare prioritere dette først nå siden det ikke akkurat har vært prioritert de siste dagene. Jeg sliter nemlig med å klare å blogge innimellom alle andre ting, selvom jeg egentlig hadde hatt tid til det. Nå er det ikke tv-serier jeg er avhengig av heller, men bøker. Jepp, nå er jeg på min andre bok på noen dager, så her går det unna! Men det er så herlig å bare sette seg ned med en bok og slappe helt av. Lite som slår det!

 

– Hva syns dere om antrekket?

11 kommentarer

Siste innlegg