NEW YORK LOVE


Begynner sakte men sikkert å komme i rutiner igjen nå, og det er så deilig! I dag hadde vi første “skikkelige” skoledagen vår, siden vi ikke ble delt inn i klasser før i går. Er veldig fornøyd da, med klasse og lærere og egentlig alt. Så må jeg bare gjøre mitt beste for å holde motivasjonen oppe hele året, så blir det bra! Må prøve å finne noe interessant å blogge om også, er veldig tom for tiden, haha. Men det er bare å rope ut om det er noe spesielt dere vil jeg skal blogge om, så skal jeg gjøre mitt beste!

 

– Har dere begynt å komme i rutiner igjen nå?

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg