BRUSHING OFF THE DUST


Rart hvor fort frihelg kan bli til en friuke, hehe. På lørdag kjente jeg at jeg var så sinnsykt sliten etter en hel uke med jobbing, så da måtte jeg bare ta meg en bloggfri helg. Har egentlig vært sliten hele uken og har prøvd å slappe av hvertfall litt siste uken før skolen begynner på igjen. Ser forresten at noen har begynt på igjen på skolen denne uken? Ble helt sjokkert når jeg så det, haha.

 

Vel, denne helgen som kommer har jeg i alle fall sett frem til lenge, da er det endelig Jugendfest igjen! Jugendfest er en årlig festival her i Ålesund med mange kjente artister. I år kommer blant annet 50 Cent, Karpe Diem, Steve Angello fra Swedish House Mafia, DJ Broiler, deLillos osv. Med andre ord blir det stemning med stor S! Skal prøve å få tatt liiiitt bilder som kanskje kan legges ut her også 😃

 

– Har dere vært på noen festivaler i sommer?


11 kommentarer

Siste innlegg