MK&A FOR BIK BOK

Dere har vel kanskje fått med dere at kolleksjonen til Mary-Kate og Ashley for Bik Bok kom ut i dag? Jeg har nesten hatt nedtelling til dette fordi jeg elsker Olsen-tvillingene og var veldig spent på kolleksjonen. Skulle helst vært i Oslo og kanskje fått sett de selv, men jeg jobber hele uken, så det ble ikke mulig… Men men, jeg fikk vært med når kolleksjonen åpnet her i Ålesund, og jeg ble virkelig positivt overrasket! Hadde sett litt på plaggene på nettet, men i virkeligheten var jo alt bare enda bedre! Kunne faktisk tenkt meg det mest, spesielt en av skinnjakkene 3999…. Men, endte opp med dette:


En kjempekul veske, tror den kostet 399 kr. Da jeg så den tenkte jeg at den hadde vært perfekt om den hadde hatt lenger reim eller hva jeg skal kalle det, og så fant jeg ut at det lå oppi vesken. Da måtte jeg bare!

Og en veldig kul, basic topp. Den er litt høy i halsen og så er den “utringet”, eller hva jeg skal kalle det, på sidene, som jeg prøvde å vise på bildet til høyre. Har den på meg nå og den er så sykt behagelig. Vil bare leve i den for alltid. Den kostet 249 kr, tror jeg.

 

Siden jeg var en av de første 20 som handlet fra kolleksjonen (tror jeg var nummer 2 eller 3 hahaha gira), fikk jeg også en goodiebag som inneholdt dette:


Et utrolig kult belte og skjerf.

To poselignende greier, vet ikke helt hva jeg skal bruke de til, men var kule mønster da.

Og noe man kan bruke som bokmerker osv, og nail stickers. Er hekta på nail stickers, så det passet jo ganske bra!

Så ja, griner over skinnjakka jeg ikke hadde råd til, og at jeg ikke fikk sett de. Neida. C’est la vie…

 

– Hva syns dere om kjøpene, og kolleksjonen generelt?


7 kommentarer
    1. Er superforelsket i stilen til Olsentvillingene, har bare lyst å hive meg i bilen og stjele mammas bil slik at jeg kan dra til byen for å sjekke ut deres nye kolleksjon. (Tviler på at mamma hadde blitt så utrolig glad om jeg kom hjem med tretusen poser og en halvknust bil, men heh, olsentvillingene) Virkelig digger dem, kan så vidt vente med å komme meg ned på Bikbok for å sjekke den ut, herregud vesken var ren perfeksjon.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg