INSTALATELY #6

1. Før- og etter-bilder av skjørtet jeg sydde om.
2. Aztec-negler, digger det!
3. Et enkelt svart og hvitt antrekk.

 

4. Antrekk.
5. En fin søndagsmorgen da jeg lakket neglene til lillesøster. Hun var så stolt av sine rosa negler.
6. En av de få sommerdagene vi har hatt, måtte selvfølgelig kjøpe is da.

 

7. Sara og jeg hadde en halvveis sunn kveld, smakte iallefall veldig godt!
8. Fra den lille strandshooten Sara og jeg hadde.
9. Litt av fredagens antrekk.

 

Er vel greit at jeg legger ut sånt en gang i blant? Vet det ikke er alle som har Instagram, så da er det jo kanskje greit å få se litt her også. Jobbet fra 15-20 i dag, så jeg orket ikke å ta noen bilder. I morgen jobber jeg 10-15, så da skal jeg få tatt bilder etter jobb! Vil anbefale alle i Ålesund og omegn å komme innom Cubus på Storsenteret, masse fint i butikk nå, og fortsatt endel salg!

 

– Hva heter dere på Instagram? Så skal jeg ta en titt på brukerne deres, hihi.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg