PLAID AND LEATHER


Skjorte Saints & Mortals, Carlings
“Skinn”skjørt Cubus
Solbriller River Island (Trooor jeg)

 

Elsker kombinasjonen av en rutet skjorte sammen med et skjørt! I over ett år har jeg letet etter det perfekte skinnskjørtet, så dere kan tro jeg ble glad da jeg så dette på Cubus for noen uker siden. Elsker det! I tillegg digger jeg solbrillene mine som jeg kjøpte i London. De er ganske spesielle, og minner meg om Willy Wonka fra Charlie og Sjokoladefabrikken, og jeg elsker det.

 

Håper ikke dere syns det er veldig kjedelig med to antrekksinnlegg på rad, med samme rotete bakgrunnen? Skal blogge mer variert, men først må jeg bare venne meg til det å blogge daglig igjen, haha. Og jeg skal finne en bedre plass å ta bilder, men dette er det beste jeg har for tiden.

 

– Hva syns dere om antrekket?


15 kommentarer

Siste innlegg