GJENNOM FIRE ÅR

Skal jeg fortelle dere noe? I går kveld kom jeg på at vi har passert en dato som egentlig betyr ganske mye for min del. 6. juli 2009 opprettet jeg denne bloggen. Det er fire år siden det! Helt sykt, hadde aldri trodd jeg kom til å blogge så lenge. Nå har jeg jo hatt mange pauser, spesielt det siste året, men jeg har aldri gått for eksempel en måned uten å blogge. Jeg fikk så dårlig samvittighet for å faktisk ha glemt av at bloggen hadde “bursdag”, det er første året jeg har glemt det, haha. Men bedre sent enn aldri å feire, ikke sant? Så la oss ta en tur ned memory lane:


2009, året jeg startet bloggen. Haha herregud, hva skal man si? Håper virkelig jeg har forandret meg litt i alle fall… Det var så mange ille bilder jeg kom over da jeg så gjennom arkivet, at det går an…. Ovenfor er hvertfall noen av mine første headere, den øverste er den aller første. Tror jeg bare skal la være å kommentere noe, haha. Og ja, jeg hadde brunt hår!! Haha.

 

2010. Vel, forbedringer begynte å skje da. Speilreflekskameraet jeg lånte med min stefar ble brukt flittig hver dag, til jeg fikk mitt eget i konfirmasjonsgave i mai det året. Da begynte jeg også å lære meg kamerainnstillinger og fotointeressen økte.

 

2011. Jeg avsluttet ungdomsskolen, og min økende fotointeresse gjorde at jeg søkte medier og kommunikasjon på videregående. Savner inspirasjonen og motivasjonen jeg hadde til fotografering på den tiden. Moteinteressen økte også.

 

2012! Føler dette er året jeg har forandret meg mest. Ikke utseendemessig, men på innsiden. I september farget jeg også håret, ombre, og det har jeg aldri angret på siden. Absolutt den hårfargen jeg har trivdes mest med hittil!

 

Og nå er vi over halvveis i 2013, wow. Jeg er 18 år, har billappen, er ferdig med medier og kommunikasjon og skal til å begynne på påbygg, mitt siste år på videregående. Sykt å tenke på hvor mye som har forandret seg på disse fire årene. Det er jo selvfølgelig naturlig fra man er 14 år til man er 18 år da, men likevel.

 

På disse fire årene har bloggingen gjort at jeg utviklet en interesse for foto, en veldig stor interesse for mote, jeg har blitt mer selvsikker enn jeg var før, mer utadvendt, jeg har kommet i kontakt med andre mennesker gjennom bloggingen, skrevet nesten 3000 innlegg, fått over 42 000 kommentarer, lagt ut 7000 bilder, og i tillegg har et av bildene (det som er nederst til høyre i den nederste kollasjen) fått over 215 000 notes på Tumblr!! DET er sykt.

 

Nå skal jeg gjøre mitt beste for å bli aktiv på bloggingen igjen, for bare å se gjennom arkivet var skikkelig motiverende, og nå vil jeg prøve å få bloggingen bra igjen som den i en periode var!

 

Gratulerer med overstått, bloggen! Haha ♥

 

4 kommentarer
    1. Kjære Malin!
      Utruleg at det er fire år sidan du starta bloggen din! Du er så flink til å skrive – og alle bilda er berre supre!
      Lykke til vidare!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg