UOFFISIELT TILBAKE


Neimen hei! Var vel på tide at jeg ga fra meg litt lyd her nå? Det er jo faktisk over én uke siden jeg sist skrev et innlegg, så det har vel vært en liten uoffisiell bloggpause, uten at jeg helt har visst hvorfor. Jeg har vel aldri kommet meg så langt som til nytt innlegg-knappen. Men nå tenkte jeg det var på tide, og nå begynner lysten å komme litt tilbake også. Det er jo tross alt sommerferie!! Det vil si ingen unnskyldning for å ikke ta bilder, blogge, legge ut antrekk osv.

 

Om noen skulle lure på hva planene mine for sommerferien er, så kan jeg si det er så spennende som nada. Dette er vel første sommeren på så lenge jeg kan huske at jeg faktisk ikke skal reise noen plass, men denne sommeren skal jeg jobbe veldig mye, og det syns jeg er veldig greit! Da har jeg noe å gjøre på om dagene, i tillegg til at jeg tjener penger, som jeg er veldig takknemlig for.

 

– Hva er deres planer for sommerferien?

9 kommentarer

Siste innlegg