VERDENS HERLIGSTE

I dag fyller verdens herligste lillesøster to år ♥











Jeg har virkelig ikke ord på hvor utrolig glad jeg er i denne rampejenta her. Jeg husker dagen hun ble født som om det var i går (hei klisjé), jeg har aldri vært så stolt før. Endelig var det min tur å bli storesøster! Husker de første dagene etter hun ble født, satt jeg i gyngestolen med en sovende babyStella i armene mine, og der kunne jeg sitte i flere timer i strekk. Tiden har gått så sinnsykt fort og nå har hun gått i barnehagen i nesten ett år, hopper og spretter rundt, løper frem og tilbake non stop, prater i ett sett, og elsker å gjøre ting hun vet hun ikke har lov til. Lillejenta vokser opp ♥ Og selv om hun ikke kan lese dette her, tenkte jeg likevel at jeg måtte dedikere et innlegg til henne på bursdagen. Gratulerer med dagen, Stella. Jeg er så glad i deg!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg