ETT SKRITT NÆRMERE FERIE

Praktisk og muntlig eksamen i media er over, og jeg endte opp med karakteren 6! Sykt, og så utrolig deilig. Jeg kom opp i bilde på onsdag og skulle lage en bildereportasje med temaet aktiv fritid for ungdom. I går leverte jeg inn reportasjen, og i dag presenterte jeg den. Følte den gikk ganske bra siden jeg snakket lenge, og klarte å svare ganske bra på spørsmålene jeg fikk av sensor og eksaminator etterpå, men jeg hadde ikke trodd jeg skulle få noe mer enn 5. Men utrolig nok hadde sensor bare positive ting å si om presentasjonen min og reportasjen min og mente det var en klar 6er. DET var en herlig følelse det!

Dette er ett av bildene jeg hadde med i reportasjen. Vil ikke legge ut hele reportasjen, men tenkte jeg kunne legge ut et av bildene jeg brukte, så dere kunne se litt i alle fall!

Så nå er jeg ett skritt nærmere ferie, og det er godt å endelig kunne slappe av etter to døgn med hard jobbing. Så nå gjenstår det bare å se om jeg kommer opp i muntlig, men det er det ikke trekk til før om ca. 10 dager.

– Har dere hatt eksamen?

14 kommentarer

Siste innlegg