ON THE BEACH

Hei alle, og vel overstått nasjonaldag! Jeg har vært så opptatt de siste dagene at jeg ikke har tenkt på bloggen engang. Det er vel kombinasjonen av skole, jobb og sosialliv som gjør det, haha. Men jeg har hatt det veldig kjekt da! Har bilder fra 17. mai osv, men de får jeg legge ut en annen dag. Her er i alle fall noen fra i dag:






Her er det også sommer i dag! Og man skulle jo nesten trodd at bildene ovenfor var tatt på en strand i syden, men neida, dette er Sunnmøre! Dagen startet med at jeg ble vekt av at Andrea sto og banket på vinduet mitt, haha. Hun ville ikke at jeg skulle sove bort denne fine dagen, noe som var helt rett av henne. Så vi bare spiste litt før vi tok en liten roadtrip til stranda osv. Vi har tatt masse bilder, så de skal jeg legge ut ved en annen anledning! Nå skal jeg nemlig ut igjen og ta bilder med Andrea. Forhåpentligvis får vi endelig til en idé vi har planlagt lenge!

– Fint vær hos dere også?

9 kommentarer

Siste innlegg