100 000

De siste to og en halv ukene har jeg blitt ekstra fascinert over hvor fort ting faktisk sprer seg på nettet. Jeg har jo lenge vært aktiv på weheartit, tumblr osv og kommer stadig over bilder med tusenvis av likes og reblogs, og jeg har alltid tenkt hvor sykt det må være å få så mye “oppmerksomhet” eller hva jeg skal si, for den som har tatt bildet eller er på bildet. Og nå har jeg faktisk fått merke det selv.

Husker dere dette bildet? Det la jeg ut for to og en halv uke siden etter jeg hadde vært hos frisøren og frisket opp håret mitt litt. Dagene etter har jeg funnet det flere ganger på weheartit og forskjellige facebook-sider. Jeg har jo syntes at dette er utrolig gøy, og ikke minst kommentarene der det står “perfect hair”, “i want this” osv. For meg er dette ganske sykt, mest det med hvor fort det har spredt seg, jeg har jo ikke så mange lesere her.

MEN, det sykeste:
Noen postet bildet på Tumblr 28. april, og i dag fikk det over 100 000 notes!! Det vil si over 100 000 som har reblogget og/eller likt bildet. At MITT bilde, av MEG (håret mitt) har fått så mye, det er så utrolig stort og sykt for meg. Link til posten er forresten her. Jeg finner det fortsatt mye på weheartit, facebook og tumblr osv, det er så gøy!

Jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, det er bare veldig stort for meg.

12 kommentarer

Siste innlegg