LONDON. #1

Vet det bare har vært snakk om London i det siste, men det er det eneste jeg har hatt tid til å blogge om, for det har gått i ett siden jeg kom hjem fra London. Jeg har vært på skole, jobb og vært med venner, kjempekoselig! Nå er det jo langhelg, så kanskje det blir litt bedre blogging da og litt mer variert. Her er i alle fall bilder fra første dagen i London:

Vi startet lørdagen med frokost på The Breakfast Club, kanskje den mest koselige restauranten jeg noen gang har vært på. Vi var der rett etter det åpnet klokka 9 og fikk det siste bordet. Heldig? JA! Om noen skal til London så ville jeg definitivt dratt dit og spist frokost! Den ligger i nærheten av Oxford Street, adressen er 33 D’Arblay St, Westminster. Og om dere vil unngå kø, vær der når det åpner.




Se så koselig!


Dette var køen utafor når vi dro derfra, haha.





Shoppingen startet vi på Primark da det åpnet der klokka 10. Jeg var i himmelen, mildt sagt, og endte opp med masse plagg til en utrolig billig penge.


Carnaby Street er også en veldig fin shoppinggate med mange kjente butikker.

Jeg var fast bestemt på at vi måtte innom Pinkberry i London, og den lå på Selfridges, varehuset. Gikk rundt hele senteret før vi fant det, haha. Men nydelig var det!

Og så måtte vi selvfølgelig innom Victoria’s Secret! Herregud, jeg elsker den butikken. SÅ mye fint undertøy!! Og også masse fint i PINK-kolleksjonen. Det er ikke særlig billig der da, men endte opp med endel derfra likevel. Det var forresten ikke stort utvalg i bikinier der, men fant noen fra PINK-kolleksjonen da. Butikken var også utrolig fin og så gjennomført. Ligger på New Bond Street.

Var også innom Forever 21 som også ligger på Oxford Street. Fant ikke så mye der, men kjøpte noe treningstøy faktisk, haha.

– Hva syns dere?

7 kommentarer

Siste innlegg