THE BEST NIGHT

Neimen heisann! Jeg kom hjem fra Oslo på onsdag, men siden da har jeg vært litt opptatt og ikke orket å blogge egentlig. Men konserten var utrolig bra og Justin Bieber er fantastisk! Tror ikke jeg orker å skrive så mye om det, mest fordi jeg brukte mye tid på å skrive et detaljert innlegg om det i går i nettavisen vi har på skolen, så om du er interessert i å lese det, så er det her.

Men ja, vi kom dit kvart på ti på morgenen på tirsdag og kom derfor veldig langt frem i køen og veldig langt fremme i Golden Circle-området når vi kom inn på arenaen, akkurat det jeg ville. Så de gangene jeg ikke hadde et hode foran meg (haha…), så jeg han veldig godt og veldig nært for min del.



Så ja, jeg er så utrolig fornøyd med konserten og hele opplevelsen. Jeg bare liker han enda mer nå og lengter skikkelig tilbake. Sitter igjen med så mange fine inntrykk og tanker etter konserten og blir så glad av å tenke på det. Det ligger et par litt bedre bilder på instagrammen min også, som er Malindh.

Ellers hadde jeg det veldig fint i Oslo, og var i sentrum på onsdagen og bare gikk rundt i butikker og gikk litt ute i fineværet. Herlig! Tok ikke så mange bilder, men har noen som jeg tenker å legge ut senere.

– Var dere på en av konsertene? Vet de siste typ tre innleggene har handlet om dette, men nå er det stopp altså, haha.

5 kommentarer
    1. vaar den 16. 😀 vi hadde diamond billetter, så innimellom var vi bare ett par meter fra han! heeelt sykt å tenke på!!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg