MY SUNDAY

Ble ikke mye tid til blogging i helgen likevel! På lørdag var jeg jo på jobb, og så hadde jeg besøk av Andrea etter det. I går var jeg først i barnedåp til nevøen min (ble tante i begynnelsen av januar♥) og det var veldig koselig! 






Senere på dagen dro jeg på trening med Mariell, etterfulgt av en tur på Brun og Blid og…. Burger King. Haha, det var den treningen liksom. Neida, er det søndag så er det søndag? La oss si det sånn.

Vi har en samfunnsfagprøve i morgen som jeg må øve til nå, og så skal jeg intervjue moren min, haha. Vi startet et prosjekt på skolen i dag i forbindelse med at det er 100 år siden kvinner fikk stemmerett, så vi skulle intervjue en kvinne om forskjellene på hvordan det var å være ungdom for 20, 40 eller 60 år siden og hvordan det er i dag. Ganske interessant egentlig!

– Hva syns dere om bildene?

10 kommentarer

Siste innlegg