FIN DAG

For en herlig dag, som har gått veldig fort! Våknet i ti-tiden i dag av pianospilling (eller kanskje mer banking på tangentene) i etasjen over, men så lå jeg bare og dro meg i senga i en times tid og det var deilig. Og så litt ut på dagen gikk mamma, Stella og jeg et stykke for å møte tante og søskenbarn osv, så det var veldig koselig! Veldig morsomt å se hvor mye Stella koste seg i akebakken, haha. Jeg var så smart at jeg hadde på meg Converse da, så jeg kunne omtrent ikke kjenne bena mine på turen hjem igjen, og det tok vel godt over en time før jeg fikk i meg varmen igjen. Klarte i tillegg å sovne på sofaen, så en halvtimes powernap ble det også.

Så i kveld har vi bare:

Spilt spill. Jeg vant begge gangene, yes! (Mot en niåring og tolvåring, men det har ikke så mye å si). Men det er koselig, er jo ikke ofte man spiller spill i hverdagen, da er man jo som oftest opptatt med andre ting. Så jeg syns det er koselig å bruke litt tid på dette i påsken, sammen med familien, istedenfor å bare se på tv eller bruke andre teknologiske duppeditter som man vanligvis gjør.


Syns også det er veldig deilig å være litt borte fra byen, det er så herlig å være her. Bare slappe helt av og komme seg litt vekk fra alt, det gjør så godt. Nå drar jeg hjem i morgen kveld da, siden jeg skal på jobb på lørdag, men selvom jeg bare er her i to dager så er det veldig deilig.

I morgen skal jeg stå på ski igjen, for første gang på to år tror jeg? Så det kan jo bli interessant, haha. Det er egentlig langrenn som er planlagt, men merker det frister litt å teste ut slalåm igjen, så jeg får se hva det blir til. Kjekt blir det nok uansett!

– Reiser dere noen plass i påsken?

3 kommentarer
    1. Nei, skal være hjemme hele påsken! 😀
      ÅÅå, hater når det skjeeeerr! Føler hele tiden at jeg kommer til å miste neglene på tærne mine(æææææææsj), men sant!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg