FINALLY 18

I går hadde jeg den beste bursdagen hittil, jeg er endelig 18! Og ikke nok med det, jeg tok lappen også! Sååå deilig å være ferdig og ikke minst å bestå på 18-årsdagen. Fantastisk følelse! Så i går hadde jeg først oppkjøring, så dro jeg på skolen, og så dro vi ut og spiste med mormor, morfar og tante før vi dro hjem til oss og spiste kake osv. Og så på kvelden var jeg ute og kjørte sammen med Andrea og Johan Thomas. Det var så merkelig å sette seg i bilen alene og kjøre, men en utrolig befriende og herlig følelse!


Tusen takk for alle gratulasjoner jeg fikk i går, det er så koselig. Fikk også Londontur med mamma i bursdagsgave, så i begynnelsen av mai drar vi til London, wiii! Gleder meg sånn, elsker London.

Nå er jeg på jobb, så dette er et forhåndsskrevet innlegg. Jeg har hatt noen travle dager, så fremover får jeg bedre tid til å blogge tror jeg!

– Hva gjorde dere i går?

11 kommentarer

Siste innlegg