BURSDAGSFEIRING

Dere!! Gjett én gang hvem som fyller 18 år i morgen da? Meeeeeeeeg! Haha. Jeg gleder meg sånn, bursdager er jo så kjekt! Så i dag hadde jeg en liten feiring med familien og Andrea, kjempekoselig ♥ Og så blir det en liten feiring i morgen også med mormor, morfar og tante. Her er noen bilder fra dagen:

Herligste Stella ♥

I full gang med kaken!



Minimini-antrekksbilder. Dere får se alt bedre en annen gang, det blir ikke akkurat siste gang jeg har på meg dette, eeeeeelsker buksen! Den er fra Bik Bok og genseren er fra Cubus.


Den ferdige kaken! Det skulle være en champagneflaske, og jeg er såå fornøyd med hvordan den ble, jeg hadde aldri klart noe sånt iallefall! Den smakte utrooolig godt også, Kjetil (stefar) er veldig flink!



Kan jo ikke la være å posere med kaken heller!



For en fin dag dette har vært, klarer ikke å slutte å smile! Har verdens beste familie og ikke minst verdens beste venninne ♥♥

Skal prøve å få til blogging i morgen, men lover ingenting!

– Har dere hatt en fin helg?

12 kommentarer

Siste innlegg