ARMY FEVER

Inspirasjon til bildesammensetningen: Angelica Blick.



Jakke Cubus

Vi fikk inn denne jakken på jobb forrige uke, og jeg kunne ikke dra derfra uten den. Jeg har lenge letet etter en fin, enkel militærjakke, og denne var perfekt. Tenkte jeg måtte prøve å få tatt noen bilder i dag, for å komme meg litt i gang igjen. Tar nok litt tid å komme inn i vanlige bloggrutiner, men en plass må man jo begynne.

Og dere, tusen takk for fine kommentarer og tilbakemeldinger jeg har fått etter jeg postet det forrige innlegget. Det betyr mer enn dere aner. Jeg prøver å komme meg tilbake til normalen, men det tar tid. Jeg trenger tid. Nå har jeg hvertfall ferie, som mange andre i landet har nå. Så planen for kvelden er å sjekke ut fra sosiale medier, bare se den nyeste episoden av 90210, og se masse White Collar. Og så blir det kanskje blogging i morgen også, hvem vet? Jeg tør ikke å love ting lenger, men jeg kan prøve.

– Hva syns dere om jakken?

5 kommentarer

Siste innlegg