HEI.


På tide å få ut noen tanker igjen tror jeg. Vil selvfølgelig ikke dele alt her, det blir altfor personlig, men noen ganger hjelper det å bare skrive, så jeg prøver på det nå.

Jeg kjenner ikke igjen meg selv. Etter denne vinteren kan jeg helt ærlig si at jeg faktisk ikke kjenner igjen meg selv. Jeg lurer på hvorfor. Hvorfor har jeg blitt så sårbar, hvorfor må jeg ta til meg hver minste lille ting? Jeg føler meg rett og slett ødelagt etter de siste månedene, og nå er jeg på det punktet der jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre. Jeg føler bare jeg sprer negativ stemning hos folk, jeg føler meg så liten, som om jeg ikke betyr noe. Føler alle er så mye bedre enn meg. Og jeg har prøvd å tenke positivt, det har jeg virkelig. Det hjalp en liten stund, men så gikk det tilbake til det gamle igjen. Jeg føler meg påtrengende og klengete, på alle. Jeg hater at det har blitt sånn. Jeg vil også ha det gøy uten å henge meg opp i småting som sikkert egentlig ikke betyr noe. Jeg tenker så mye, sikkert altfor mye. Analyserer alt og tenker det verste. Jeg er så redd for å miste de jeg har. Spesielt nå, når jeg føler jeg ikke gjør annet enn å klage. Jeg kan ikke skjønne hvorfor de orker meg.

Jeg vet ikke helt hva mer jeg skal si, tror ikke jeg burde si noe mer uansett. Men det er godt å skrive, det er det virkelig.

8 kommentarer

Siste innlegg