YOU CAN DO THIS


Og så har det gått to uker siden jeg trykket på innlegg-knappen her. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare dette her egentlig, eller hva jeg skal si. Jeg elsker å blogge, jeg vil være flink til å blogge, jeg har blogglyst, jeg har ting å blogge om, men energien er ikke der. De siste ukene har jeg hatt så lite energi til å gjøre ting, jeg blir så utslitt av skolen. Det er ikke sånn at vi har mye å gjøre der eller noe, jeg blir bare utslitt av å være der. Og dette går veldig mye utover humøret mitt også, og det irriterer meg veldig, for jeg har det egentlig veldig bra, jeg har jo verdens herligste personer rundt meg. Men ja, da vet dere det, vil ikke skrive noe mer om det egentlig.

Jeg tenkte at i dag måtte jeg bare få meg selv til å skrive et innlegg her, prøve å få meg tilbake på gamle spor igjen med bloggingen. Så nå har jeg satt kameraet mitt på lading også, det har vært utladet i to uker nå. Og så skal jeg gjøre klart et innlegg jeg kan poste senere, og imorgen. Har litt å fortelle dere også, men det får bli i neste innlegg, for dette innlegget er langt nok nå!

– Er det flere som er slitne for tiden? Eller har dere det helt fint? Håper for all del de fleste svarer det sistnevnte!

5 kommentarer
    1. Akkurat denne uken går deg helt fint, siden vi har jobbuke og ikke skole 🙂 Gruer meg utrolig mye til de neste ukene da. Vi har selvbiografi og rapport å skrive, fire prøver og leksene starter igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg