2012 TILBAKEBLIKK – DEL 2

Juli:



Var fortsatt i Tyrkia de første dagene i juli, avsluttet endelig Prosjekt 365, kjøpte mitt andre par med Jeffrey Campbells, var mye med venner og Sommerfesten på Giske tok plass. En veldig fin måned!

August:

Mange dager med fint vær (såvidt jeg kan huske iallefall!), fine dager på sjøen med gode venner, fikk Girlfriend parfymen, og så startet jo skolen igjen også.

September:Veldig lite å fortelle om denne måneden, men jeg farget jo håret ombre! Noe jeg ikke har angret et sekund på siden.

Oktober:
Høstferie, hadde storopprydding på rommet mitt, kjøpte Justin Bieber og Pattie Mallette sine bøker (kanskje på tide å lese de snart, heheh…), og ellers var det ikke så mye, tror jeg?

November:
Så på Glee sånn ca hele tiden, Breaking Dawn Part II hadde premiere (♥♥) og ellers var det vel samme gamle, koste meg med venner!

Desember:

Juleball, ny neglelakk fra Deborah Lippmann, freshet opp håret mitt litt hos frisøren og tok hull i ørene, og så var det jo selvfølgelig julaften og nyttårsaften da. En fin og koselig måned og slutt på året!

Så det var da mitt år! Ikke så veldig spennende, men tror likevel det var et av de beste årene jeg har hatt hittil. SÅ mange gode minner ♥

– Hvordan var deres 2012?

9 kommentarer

Siste innlegg